TÜRKİYE’NİN İLK KAHVE MARKALARINDAN BİRİNİN KURULUŞUNU YAPMIŞ OLMANIN TECRÜBESİNİN YANI SIRA DÜNYADA TREND OLAN VE TALEP ORANI HER GEÇEN GÜN ARTAN AYNI ZAMANDA PANDEMİ SÜRECİNDE DE  ÖN PLANA ÇIKMIŞ OLAN HIZLI TÜKETİM (TAKE-AWAY) SİSTEMİNİN 3 YIL ÖNCESİNDEN ÖNGÖRÜSÜ YAPILARAK, AR-GE VE KONSEPT ÇALIŞMALARI TAMAMLANMIŞTIR.

 

TEKNOLOJİK GELİŞMELER VE GÜNÜMÜZDE DEĞİŞEN ŞARTLAR ŞİRKETİMİZ TARAFINDAN ÖNGÖRÜLMÜŞ OLUP, TASARIMI ŞİRKETİMİZE AİT OLAN “CC SHOP” KONSEPTİNDE GIDA MEVZUATINA UYGUN AMBALAJLARDA KALİTELİ, EKONOMİK VE HİJYEN STANDARTLARINA UYGUN KAHVE, ÇİKOLATA VE UNLU MAMULLERİN ÇEŞİTLERİNDEN OLUŞAN BİRÇOK ÜRÜN SATIŞA SUNULMAKTADIR.

 

GIDA MÜHENDİSLERİ VE GASTRONOMİ UZMANLARI TARAFINDAN DÜZENLİ OLARAK YÜRÜTÜLEN AR-GE ÇALIŞMALARI SAYESİNDE BELİRLENEN ÜRÜNLERİN YANI SIRA, YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI DA YÜRÜTÜLMEKTEDİR.

 

DÜNYANIN BENİMSEDİĞİ TAKE-AWAY SİSTEMİ İLE SATIŞLARINI GERÇEKLEŞTİRMEKTE ÖNCÜLÜK YAPACAK OLAN CC SHOP’LARIMIZ, HER YAŞ GRUBUNA HİTAP EDECEK, ULAŞILABİLİR KALİTE VE FİYATTA OLACAKTIR.

 

MARKAMIZ ÜSTÜN TEKNOLOJİYE SAHİP MAKİNE VE EKİPMANLARI, ÖZEL REÇETELENDİRME YAPABİLEN KAHVE MAKİNESİ, VERİ ANALİZİ YAPABİLEN ŞİRKETİMİZ TARAFINDAN GELİŞTİRİLMİŞ YAZILIMI, KİŞİYE ÖZEL QR KOD UYGULAMASI İLE İNDİRİMLERDEN YARARLANILABİLEN YAZAR KASA POS SİSTEMİ, STOK VERİLERİ DEĞERLENDİRİLEREK PROMOSYON UYGULAMALARINI GÖSTERECEK MONİTÖRLERİ VE KAPALI DEVRE YAYIN AKIŞI SİSTEMİ İLE HİZMET VERMEKTEDİR.

 

A++ ENERJİ TASARRUFU SAĞLAYAN BU SİSTEM, EKİPMANLARI VE GERİ DÖNÜŞÜMLÜ SARF MALZEMELERİ İLE ÇEVRE DOSTU BİR MARKA OLMAYI AMAÇLAMAKTADIR. 


KISA SÜREDE DENEYİMLİ KADROMUZ TARAFINDAN MONTAJI GERÇEKLEŞTİRİLECEK KONSEPTİMİZ, TARAFIMIZDAN KALİTE STANDARTLARINDAN TAVİZ VERİLMEDEN DENETLENECEK VE DESTEKLENECEKTİR. CC SHOP KONSEPTİ, TÜRKİYE’DEN VE YURTDIŞINDAN BÜYÜK BİR BEĞENİ KAZANMIŞ VE TALEP GÖRMÜŞTÜR. BU SÜREÇTE AÇILMASI PLANLANAN CC SHOP’LAR İÇİN LOKASYON BELİRLEME ÇALIŞMALARI DA TAMAMLANMIŞTIR. MAĞAZA KURULUMU GERÇEKLEŞTİRİLEREK GELEN VERİLER IŞIĞINDA BÜYÜME, YATIRIM, GELİR VE KARLILIK PLANLARI HAZIRLANMIŞTIR.


ŞİRKETİMİZ 2023 YILINI HEDEFLEYEREK, TÜRKİYE GENELİNDE 100 SATIŞ NOKTASINA ULAŞMAYI VE MARKA BİLİNİRLİLİĞİNİ KISA SÜREDE ÜST SEVİYELERE TAŞIMAYI AMAÇLAMAKTADIR.


FRANCHISE VE MASTER FRANCHISE BAYİLERİ, BÜYÜMEYE VE MARKA BİLİNİRLİLİĞİNİN ARTMASINA KATKI SAĞLAYACAKTIR. 2023 YILI BÜYÜME HEDEFİ TAMALANDIĞINDA, MARKA TÜRKİYE’DE VE DÜNYADA YERİNİ ALMAYA BAŞLAYARAK, TÜRKİYE’NİN ÖNEMLİ GLOBAL GİRİŞİMCİ MARKALARI ARASINDA YER ALACAKTIR.